24 lip 2017

Miniaturowe okucia dwu i trójdzielne

Witajcie!
Jak Wam mijają wakacje? Ja miałam okazję w poprzednim tygodniu spędzić kilka dni nad morzem,zwiedzić zamek krzyżacki w Malborku i obejrzeć rekonstrukcję bitwy pod Grunwaldem :D
Zabrałam ze sobą klacz Percheron CollectA,której zrobiłam dosłownie kilka zdjęć,ale je pokaże Wam dopiero na koniec wpisu.
Dziś natomiast chciałabym pokazać Wam tutorial na własnoręczne wykonanie miniaturowych okuć do kantara. Co prawda można je zakupić np.: w sklepie Rio Rondo,ale wiadomo,że nie każdego zawsze stać na takie zakupy,lub po prostu czasem nie czujemy,że nasze akcesoria są tak dobre,żeby inwestować w specjalne dodatki.




Dzisiejszy poradnik można bardziej nazwać foto-poradnikiem,ponieważ nie będę opisywać każdego kroku tak jak np.: w przypadku tutorialu na poduszki. Myślę,że każdy krok dobrze widać i moje opisy są zbędne ;)


Będziesz potrzebować:
- szczypce
- drut (najlepszy będzie o średnicy ok.0.6mm)




1.
2.
3.
4.
5.W tym momencie powstaje nam okucie dwudzielne,jednak możemy dorobić jeszcze jedno "oczko"
6.
7.Gotowe!

 

Samo wykonanie takich okuć nie jest wcale trudne,a dobrze dopasowane i wykonane mogą nadać naszemu kantarowi odrobiny realizmu :D 

I jeszcze kilka zdjęć z wakacji,wybaczcie,że na każdym widnieje tylko pysk klaczy,ale tak lubię profil jej pyska,że mogłabym fotografować go tylko z tej strony.


Przed zamkiem w Malborku.


 Nad Bałtykiem.


I na statku,gdzie znajdowało się muzeum marynarki.



No i oczywiście koniska pod Grunwaldem :P
 
 
Trzymajcie się!
 
 
https://www.facebook.com/Ghs-Production-miniature-horse-tack-1715696965422870/ https://www.instagram.com/bergula05/ https://pl.pinterest.com/bergula05/

12 komentarzy:

  1. tutorial bardzo przydatny, skorzystam w przyszłości na pewno :)
    zdjęcia fajne, pomimo że na wszystkich konia widać tak samo
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że się przyda ;D
      Taak,dopiero w domu zobaczyłam,że te najbardziej udane zdjęcia są takie same ;/
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  2. U mnie pierwsza połowa wakacji bardzo nudna - głównie aktywność fizyczna, seriale. Ale teraz postanawiam to zmienić :). Tutorial super, bardzo ładnie wszystko wyjaśnione w formie zdjęć, nie ukrywam, że tego szukałam. Zapewne skorzystam niejednokrotnie. Zdjęcia bardzo ładne! ^^


    Zapraszam do mnie na n/n.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też się trochę leniłam,ale ostatnimi czasy sporo się dzieje,więc nie nudzę się :D Oby tutorial się przydał :D
      Pozdrawiam i zraz wpadam na twojego bloga.

      Usuń
  3. Za poradnik jestem wdzięczna bardzo! Wkrótce po ten polecany przez ciebie drut muszy pójść. Zdjęcia zacne, najbardziej podoba mi się z klaczą percheron pod zamkiem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że poradnik się przyda :D
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  4. Super tutek :) Ooo Malbork! Trza było do mnie pisać to byśmy się mogły spotkać bo ja ze Sztumu jestem a to kilka km drogi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajaj,nie wiedziałam,że gdzieś w pobliżu mieszkasz,a szkoda mogłybyśmy się faktycznie spotkać :D

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia i bardzo przydatny tutorial :D. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O i jeszcze takie pytanko, gdzie kupujesz drucik?

    OdpowiedzUsuń
  7. (Psst wiem, że data trochę dawna ale co tam :P) Bardzo fajny poradnik, super to pokazałaś! Może się minęłyśmy w Malborku bo też byłam jakoś w tamtym okresie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń