11 cze 2017

Odrobina przemyśleń i tłumaczeń

Witajcie po...pięciomiesięcznej przerwie
Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się po sobie,że jeszcze cokolwiek tu napiszę,zazwyczaj jeżeli coś kończę,lub jeśli coś opuszczam to już do tego nie wracam,sama nie wiem czemu,może po po prostu dziwnie się czuję z tak dużo przerwą w tym przypadku między postami. Brakuje mi trochę bloga,tej uciechy z każdego komentarza,z pisania,zamieszczania zdjęć.Zawsze dziwiłam się gdy ktoś pisał,że odechciało mu się kolekcjonować modele,tworzyć na nie rzędy,lub je przemalowywać. Jednak ostatnio dopadło to i mnie. Modele stały powywracane na półce i jedynie się kurzyły. Od czasu do czasu zrobiłam jakiś kantar,lub siodło żeby nie wyjść z wprawy w robieniu akcesoriów. Przestało sprawiać mi przyjemność pisanie o modelach i  czytanie o nich. Stwierdziłam,że zrobię sobie przerwę,żeby nie doszło do sprzedaży modeli,które darzę wielkim sentymentem.




Wczoraj wybrałam się na długi spacer. Minęłam łąki,kawałek lasu. Słońce zachodziło za horyzont,a jego ostatnie promienie oświetlały rozwiane trawy i kamienistą ścieżkę. Wtedy zaczęłam jakoś myśleć o modelarstwie,o tym jak fajnie byłoby stać tu teraz z aparatem  i fotografować model w tak pięknej scenerii. Przypomniałam sobie jak to było pisać na blogu,tworzyć rzędy,dziennie oglądać masę zdjęć modeli,ciągle poszukiwać inspiracji,zasypiając myśleć jaki jeszcze rząd mogę wykonać na modele,po prostu żyć trochę modelarstwem konnym.



Po przyjściu do domu usiadłam szybko do komputera i stwierdziłam,że może dawna iskierka kolekcjonerska wróci,gdy na moją półkę przybędą nowe koniska. Niestety fundusz mam ograniczony,dwa modele starczą. Nowe modele,w głowie znów masa pomysłów co na każdego z nich stworzyć. Powoli zaczął wracać stary zapał.



Dziś pomyślałam o blogu,o jego ponownym aktywowaniu,pewnie większość z Was mnie już nie pamięta... to może poznajmy się na nowo?😉



Napiszcie mi proszę o czym najbardziej chcielibyście czytać na blogu (oczywiście każdy z tych wpisów będzie się pojawiał,ale chciałabym wiedzieć,na który postawić najbardziej):
1. Poradniki,tutoriale odnośnie tworzenia rzędów,akcesoriów na modele koni
2.Recenzje modeli,opisy
3.Stajenne historyjki
4.Wasze pomysły,nie bójcie się proponować treści,które by Was zaciekawiły,a których indziej nie umiecie znaleźć 😁



Trzymajcie się,do napisania!
Zapraszam na Facebooka i Instagrama GHSProduction, tam w miarę moich możliwości częściej się coś dzieje.
Dziękuję każdemu kto przeczytał ten post i dał znać w komentarzu .


https://www.facebook.com/Ghs-Production-miniature-horse-tack-1715696965422870/https://www.instagram.com/bergula05/https://pl.pinterest.com/bergula05/

8 komentarzy:

  1. A już się bałam, że wszyscy blogerzy modelarscy opuścili swoje blogi i zostałam sama! Super, że wróciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ostatnimi czasy sporo osób opuściło modelarskie blogi,w sumie to podziwiam twoją systematyczność w blogowaniu :)
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  2. Jak dobrze, że wróciłaś! Myślę, że czasem dobrze jest od kolekcjonerstwa odetchnąć. Wiem, że zapewne nieco dziwnie to brzmi, jednak chyba czasem po prostu lepiej zrobić sobie przerwę i wrócić z większą pasją do rzędów i kupowania nowych modeli. Tak jak opisałaś to powyżej.
    Jeśli chodzi o typy postów to najchętniej poczytałabym o rzędach/akcesoriach dla figurek oraz poradniki na nie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak,a chciałam właśnie uniknąć kompletnego zrezygnowania z modeli,bo tak jak wspomniałam darzę je ogromnym sentymentem :D
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  3. Super, że wróciłaś :D
    Ja najbardziej chciałabym zobaczyć różne tutoriale w twoim wykonaniu ;)
    Zdjęcia bardzo ładne strasznie podoba mi się kantarek perszerona <3 Czasem fajnie jest tak sobie odetchnąć od czegoś więc cię rozumiem :)
    Czekam na nowe posty i pozdrawiam !!!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że kantarek Ci się podoba,jakoś spodobała mi się Perszeronka w fiolecie ;) Oj fajnie,fajnie od razu ma się inne spojrzenie na pewne sprawy.
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  4. Uwielbiam twoje kantary, są przepiękne 😍. Czasem taka "przerwa" od modeli wydaje mi się dobra ponieważ jest później taka chęć by tak jakby od nowa zacząć kolekcjonawać, nie wiem jak Ci to wytłumaczyć 😂. Na kolejne posty może numer 1 ? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że podobają Ci się moje kantarki :)
      Dokładnie,przerwa czasem może okazać się bardzo przydatna :D
      Pozdrawiam!!!

      Usuń