14 sty 2017

Nowi mieszkańcy mojej półki

Witajcie!
 W przeciągu ostatnich 2 miesięcy na moją półkę z modelami przybyło kilka nowych koniowatych. Nie miałam okazji ich Wam jeszcze pokazać,więc pomyślałam,że fajnie by było o nich napisać. Większość z tych modeli to wycofane konie Schleich,trzy modele Collecta,jeden model Bullyland i dwa Breyery Classic. Dodatkowo za oknem pojawił się śnieg,więc uwieczniłam go na zdjęciach, które dziś zobaczycie. 😉


 Wałach Shire Schleich 13247

Model mimo ogromnego pyska jest bardzo sympatyczny.
Moim zdaniem ma bardzo dobre malowanie i świetną
rzeźbę grzywy, ogona i szczotek pęcinowych. 
Typowy koń pociągowy o mocnych nogach i ciężkiej budowie.


Klacz Dartmoor Schleich 13651 

Tutaj także zadowolona jestem z malowania. Klaczka ma bardzo
bujna grzywę, co trochę przeszkadza w tworzeniu rzędów na nią. 
Mimo statycznej pozy bardzo mi się spodobała,przypomina mi takiego
sportowego kucyka.


Klacz Shire Schleich 13605

Klacz jest jedynym modelem w mojej kolekcji,który przedstawiony jest w pozie 
pasącego się konia. Uwielbiam jej pysk pełen spokoju i mądrości,oraz 
nietypowo ustawione uszy.


Ogier Percheron Schleich 13623

I tutaj znów muszę pochwalić maść.
Bardzo dobrze wykonana maść siwa jabłkowita. 
Jabłka są delikatne i koń nie jest nimi "opaćkany".
Model ma mocne grube nogi,a na 
jego kopytach widnieją dopracowane podkowy.  


Wałach Fryzyjski Schleich 13242

W stosunku do nowszych modeli przedstawiających konie fryzyjskie
wałach jest bardzo drobny i mały.
Jak na model z 1998 roku ma naprawdę świetną rzeźbę.


Ogier Achał-Tekiński Schleich 13690

Obecnie mój faworyt. Mimo iz trafił do mnie
w dosyć kiepskim stanie to i tak jestem zachwycona 
masą detali,które zostały uwzględnione w jego rzeźbie.
Uwielbiam jego pozę, układ głowy i pyska.


Ogier Fryzyjski CollectA 88439

Na model ten polowałam już od jakiś 2 lat,ale wszędzie był
niedostępny. Dlatego kiedy tylko pojawił się 
w sklepie od razu go nabyłam.
Urzekła mnie gęsta, zwiana  grzywa i 
długi,poszarpany od wiatru ogon. Do tego wszystkiego dochodzi 
udana rzeźba  i voila- model idealny.

Klacz Pełnej Krwi Angielskiej CollectA 88478

Typowo sportowa klacz o lekkiej,drobnej budowie.
Bardzo podoba mi się jej maść, która w promieniach słońca 
mieni się lekko brązową poświatą.


Ogier Trakeński CollectA  88733

Zdziwił mnie trochę jego szeroki pysk. Wydawało mi się zawsze,że jego 
głowa jest wąska tak jak w przypadku folblutki Collecta.
Mimo to model jest bardzo dopracowany.
Na każdej nodze mamy kasztany,kopyta mają wyrzeźbione strzałki.


 Wałach Andaluzyjski Bullyland BL626559

O nim akurat pisałam więcej TUTAJ


Breyer Classic 937 Appaloosa

Klacz może nie ma zachwycającej rzeźby,ale za to ma
świetną maść. Odmiany są bardzo starannie wykonane.

Breyer Classic koń z zestawu 61069
Naprawdę szkoda,że dodali te brązowe kropy na zadzie.
Gdyby zrobili go w całości izabelowatego to 
naprawdę byłby udanym modelem,w dynamicznej pozie i
o dobrych proporcjach.


A wiec to by było na tyle jeżeli chodzi o nowe modele,które ostatnio się u mnie pojawiły. 
 Które najbardziej się Wam spodobały!
Trzymajcie się!

https://www.facebook.com/Ghs-Production-miniature-horse-tack-1715696965422870/ https://www.instagram.com/bergula05/ https://pl.pinterest.com/bergula05/

7 komentarzy:

  1. Niezłe stadko upolowałaś :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie troszkę się tych modeli uzbierało :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dużo ich znalazłaś. Mnie urzekł ogier trakeński. Ładne zdjęcia tylko mogłabyś pokazać te jabłka na percheronie.
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://cavalliopassione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj link do zdjęcia z zakładki MOJE MODELE,myślę że dobrze widać delikatne jabłka ;)
      Pozdrawiam!
      https://2.bp.blogspot.com/-Rap9h-D7r7Q/WAMp1jRDAaI/AAAAAAAAEXw/4iv82pmRilIM6fNSfo-NMwaHgCrRnPQTgCEw/s1600/201610156_135918.jpg

      Usuń
  3. Bardzo fajny post i fotki 💕
    Strasnzie podoba mi się ogiet trakeński collecta ❤ zazdroszczę aż tylu nowych modeli u mnie to się za dużo nie pojawiło opró z cudnej achałki schelich 😘 pozdrawiam cieplutko i czekam na wiecej postów.
    Brygida (ofellia)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, traken jest bardzo udanym modelem.
      Graty Achałki, muszę ją gdzieś upolować,żeby towarzyszyła mojemu Tekińcowi ;)
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  4. Kare go ogiera fryzyjskiego z Collecty gratuluję i po cichaczu zazdroszczę. Nowości jak i zdjęcia myślę, że bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń