3 lip 2016

Siodło Wszechstronne- LB

Witajcie!
Jak tam wakacje?
U mnie bardzo pracowite :3 Mam remont w domu,więc
wszędzie niezły rozgardiasz,ale oczywiście
są też tego wielkie plusy. Dużo pracuje także z moim koniem,
naprawiam swoje wszelkie błędy w dosiadzie i inne takie,które
zgromadziły się przez lata ;D Niestety teraz mam z Bergiem
małą przerwę od jazd,ponieważ ma kłopoty z kopytem i muszę 
je leczyć,ale jestem dobrej myśli. :) 

***

Natomiast dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam siodło 
wszechstronne,"dwukolorowe" na Schleich,CollectA itp.
Zrobiłam je już dość dawno temu,ale leżało i czekało
na swoją kolej obfotografowania :P
 A i przy okazji! Co sądzicie o hali?
Nieźle się z nią namęczyłam,ale chyba było warto ;D







Siodło wykonane z czarnej,miękkiej skóry i brązowego zamszu.
Poduszki kolanowe,siedzisko- Zamsz
Tybinki,reszta elementów- Skóra





Popręg zapinany z dwóch stron na sprzączki.






Siodło posiada kółeczka do zapinania napierśnika.
Strzemiona oczywiście regulowane :) 






I to chyba tyle co mogę o nim powiedzieć.
Mam nadzieję,że niczego nie zapomniałam :3
Jeszcze kilka zdjęć:







(wybaczcie mi te grubopaskowe ogłowia,ale są stare jak świat,a
nie zdążyłam zrobić jakiegoś nowego,ładniejszego ogłowia :)

Do napisania!!! 

5 komentarzy:

  1. Super siodło, bardzo podobają mi się te "ćwieki". Bardzo dodają realizmu. No a z napierśnikiem to już w ogóle, jest naprawdę świetny.
    Hala wygląda bardzo realistycznie tylko może trochę zmieniłabym oświetlenie. Może jakieś zimniejsze?
    Pozdrawiam,
    Czekolada

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło,że Ci sie podoba :D
    Nastepnym razem postaram się o zimniejsze światło,ale jakoś tak bardzo lubię ciepłe kolory i zawsze zdjęcia robię w ciepłych barwach i obrabiam na ciepłe kolory. Może to też sprawka tego,że mam żarówki z żółtym,cieplym światłem,a nie z białym,zimnym. Ale tak czy siak dziękuję za opinię :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, było warto, hala prezentuje się świetnie ;) Siodło jest niesamowite, zgadzam się z Czekoladą, ćwieki sprawiają, że jest jeszcze realistyczniejsze ;)
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne siodło
    i tak fajnie dobrane kolorki
    no po prostu cudo !
    A do ogłowi nie ma co się czepiać też są ładne ;)
    Pozdrawiam i życzę żeby kopyto wyzdrowiało
    Bye !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że Ci się spodobało :D
      Kopytko raczej wyzdrowieje,ale jest teraz pod szczególnym nadzorem xd

      Usuń