13 lip 2016

Pas do lonżowania- LB

Hej!
Dziś pokażę wspomniany w tytule pas
do lonżowania na konie Schleich/CollectA itp.
Zapraszam Was także do zakładki Moje Modele,której
poświęciłam ostanio dużo uwagi i porządnie ją 
zorganizowałam ;) 

***

Pas zaprezentuje Wam klacz lipicańska Hestia :D





Wykonałam go z miękkiej,czarnej skórki.
Elementy metalowe z mocnego drucika.







Na pasie mamy 3 kółka do podpięcia wypinaczy.
Pas zapinany popręgiem na dwie sprzączki.







Dzięki wypinaczom wyposażonym w sprzączkę
można dopasować ich stopień naciągnięcia,lub dopasować je do modeli
o różnej budowie szyi :D 









Ogłowie posiada regulowane paski policzkowe, podgardle,pasek
nachrapnika i pasek nachrapnika w okolicach warg konia.






I co sądzicie o pasie?
Wybaczcie,że tak krótko,ale przy opisie rzędów i innych takich jakoś nie mam
zwyczju się rozpisywać :D
Zmykam oporządzić mojego kopytnego :P

Do napisania! 

12 komentarzy:

  1. Cudowny pas, gratulacje cierpliwości :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał zazdroszczę talentu. Bardzo ładnie ci wyszedł.
    Jak będziesz miała czas to zajrzyj: cebrasalvaje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;D
      Jak znajdę chwilkę to bardzo chętnie wpadnę :D

      Usuń
  3. Śliczny ten pas i fotki
    bardzo realistycznie ci wyszedł :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny pas do lonżowania - zwłaszcza, że na taką skalę trudno jest zrobić coś takiego:) Gratuluję talentu i cierpliwości.


    Zapraszam do mnie na n/n

    Pozdrawiam,
    Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pas, bardzo porządnie wykonany. Jedynie mogę zasugerować, żeby paski w ogłowiu były odrobinę cieńsze... A tak - jest naprawdę świetnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie na zdjęciach wydają się dość grube,ale w rzeczywistości prezentują się schludniej xdd

      Usuń
  6. Piękny zestaw :)
    Na co kleisz skórę?
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skórę kleje kropelka. Trzeba być przy pracy z nią bardzo ostrożnym, ale przynajmniej szybko wszystko się skleja. Nie mam cierpliwości do długo schnięcia klejów :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Wow ja próbowałam mnóstwo razy i wychodziło okropnie(;

    OdpowiedzUsuń