26 lip 2016

LBA&Candy


 Witajcie kochani!
Dziś moje odpowiedzi na pytania do LBA zadane przez Ikulinę,  a także zgłoszenie do Candy :D
 Zapraszam do czytania ;)


1. Pytanie podstawowe - ile modeli koni liczy Twoja kolekcja?  

-Obecnie liczy ona 37 modeli koni :D
 
2. Czy oprócz modeli koni coś kolekcjonujesz? Jeśli tak, to co?


-Nie,modele koni są moją jedyną pasją polegającą  na kolekcjonerstwie.
 
3. Co robisz w te wakacje?



 -Głównie pracuje z moim koniem, tworzę akcesoria dla modeli. Nie jestem typem człowieka kochającego towarzystwo,dlatego rzadko spędzam wakacje ze znajomymi i przyjaciółmi. 
 
4. Średnio ile czasu zajmuje Ci napisanie posta?


-W moim przypadku jest to bardzo długotrwały proces ;) Najpierw muszę porobić zdjęcia,potem je poobrabiać i popodpisywać,następnie napisać jakiś sensowny wpis i to zajmuje mi "wieki",ponieważ staram się jak tylko mogę,żeby całość była jak najlepsza dla moich czytelników :D
 
5. Z czym wiążesz swoją przyszłość?


-Trudne pytanie... Moja przyszłość nie jest powiązana z niczym,nie wiem jak będzie wyglądać. Poniekąd żyję zasadą niech się dzieje co ma się dziać :P
 
6. Najlepszy dotychczasowy dzień w Twoim życiu?


-30.10.2012- oficjalny zakup i przyjazd mojego konia do domu :)
 
7. Czy zwątpiłaś kiedyś w pisanie bloga? Co cię do tego motywuje?


-O raju niejednokrotnie jeżeli mam być szczera. Zwątpienie to często powoduje brak odzewu ze strony czytelników. A jak nie ma odzewu to myślę,że coś robię nie tak i porzucam blog wyobrażając sobie ,że może to coś zmieni :>
 
8. Do jakiego celu dążysz?


-Mało wykreowanego,ale połączonego z samodoskonaleniem. Jak już coś robię to chcę by było  porządne,od A do Z. Moim celem jest nigdy się nie poddać,być sobą,a nie tanią podróbą człowieka. Nie złamać się przez czyjeś szyderstwa,stawiać opór ludziom którzy  udają,że mnie akceptują,a w rzeczywistości tak nie jest. 
 
9. Modele stoją u Ciebie na półce czy w specjalnie zrobionej stajni? A może gdzie 

indziej?

-Schleich/CollectA na półce,a moje 3 breyery w drewnianej stajni :D
 
10. Czy sądzisz, że w najbliższych latach będziesz nadal kolekcjonować modele koni?


-Myślę,że raczej tak,ponieważ kilka razy myślałam,że mi się to odwidziało,ale tak czy siak do tego wracałam. 
 
11. O czym najbardziej lubisz czytać na blogach? 


-Najbardziej lubię oglądać własnoręcznie robione rzędy jeździeckie,a czytać lubię dobrze napisane stajenne opowiastki . 



***

Biorę udział w Candy u The Black Horse :D

LINK DO WPISU O CANDY

!KLIK!

 LINK DO BLOGA

!KLIK!


BANER:






Nagroda jest przeurocza,a dodatkowo to custom stworzony przez Magdalenę,więc można go już nazwać małym dużym arcydziełem :D  



Do napisania!!!
 


5 komentarzy:

  1. Hej!
    Szukałam ostatnio nowego adresu Twojego bloga, ale niestety nie znalazłam (coś słabo szukałam chyba). W końcu pomyślałam, że już skończyłaś z bloggowaniem, a tu proszę! Muszę nadrobić zaległości u cb ;)
    Miło mi, że zgłaszasz się do Candy, numerek 6 otrzymujesz :) Nagroda może nie jest arcydziełem, ale maluch jest słodziutki :>
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem na dość długi czas opuściłam bloga,ale teraz znowu do niego wróciłam :)

      Usuń
  2. Fajne kreatywne odpowiedzi. Też mam problem z robieniem czegokolwiek 'od A do Z' cóż, tak to jest. Też biorę udział w Candy, i zgodzę się - źrebak jest na prawdę pocieszny:)

    Zapraszam do mnie na n/n

    Pozdrawiam,
    Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Można się trochę o tobie dowiedzieć ;D
    Masz bardzo fajnego bloga dodam go do polecnych.
    Pozwodenia w Candy pozdrawiam !!! i zapraszam do mnie
    https://navyschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odpowiedzi, też uwielbiam oglądać rzędy, mimo iż sama nie umiem zrobić nawet kantara :-P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń