16 sie 2016

Custom- źrebię haflinger 13292

Witajcie!
Jak pewnie wiecie,lub i nie jakiś czas temu wygrałam Candy na blogu The Black Horse. Nagrodą był źrebak haflinger Schleich przemalowany przez Magdalenę :) Model jest moim pierwszym Customem w kolekcji,dlatego też jest moim wielkim "oczkiem w głowie". Mi osobiście podoba się bardziej niż w oryginalnym malowaniu. A więc nie przynudzam już więcej i pokażę  zdjęcia ;3










Źrebak przemalowany został na maść skarogniadą (?),ale mogę się mylić ponieważ nie  jestem specjalistka w dziedzinie maści. Całość jest naprawdę świetnie dopracowana, każdy detal jest bardzo dokładny. W rzeczywistości odcień maści jest odrobinę ciemniejszy.








Na każdej z nóg znajdują się skarpetki. Kopyta mają zaznaczoną koronkę i jak na kopyta przy nodze z odmianą przystało- są jasne. Na zdjęciu wydają się żółte, ale w rzeczywistości są bardziej beżowe.






Oko- i tu ślę ukłony w stronę Magdaleny. Obecnie model ten posiada najbardziej realistyczne oczy z całej mojej kolekcji. Jak wiadomo, wszystkie modele Schleich,Collecta, nie mają tak pięknych,prawdziwych oczu. Naprawdę uwielbiam tego malucha w takiej wersji.








Kilka informacji na temat modelu:

Imię: Oregon
Rasa:Koń Wielkopolski
Płeć: Ogier
Firma: Schleich
CM: Magdalena Wróblewska

Oregon świetnie zadomowił się w Ośrodku Jeździeckim Horse Club. Szybko przyzwyczaił się do nowego miejsca i nowych koni. Bardzo odważny z niego chłopak ;D






I co sądzicie o modelu? Podoba wam się bardziej w oryginalnym malowaniu,czy w tym,które dzisiaj Wam przedstawiłam?

Pozdrawiam!!!!



PS.: Na modelu widać małe,białe drobinki. Nie jest to spowodowane złym malowaniem,a tym,że w domu mam remont i pyłek osadził się na Oregonie :P


https://www.facebook.com/Ghs-Production-miniature-horse-tack-1715696965422870/ https://www.instagram.com/bergula05/ https://pl.pinterest.com/bergula05/


6 komentarzy:

  1. Sliczny. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładny ten custom :)
    Zrobiłaś sliczne fotki <3
    Ja na razie customów nie posiadam ale już myśle czy by czegoś nie przemalować
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mi miło czytać taki post o moim przekalowańcu :)
    Dzięki za wszystkie miłe słowa. Konik jest bardzo ciemnym gniadoszem, skarogniade mają bardziej widoczne przejaśnienia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłabyć chętna na spotkanie kolekcjonerów w Sczecinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne,że bym była ,tylko niestety dla mnie Szczecin to drugi koniec Polski :(

      Usuń