11 lis 2015

Zestaw Western

Przedmiot:
Siodło westernowe,ogłowie, pad(czerwony)
Kategoria:Duże Konie
Prezentuje:Klacz Shire



Siodło posiada regulowane puśliska, popręg zapinany
na sprzączkę z (patrząc od tyłu modelu) prawej strony.
Wykonane ze skóry.Rożek wraz z widelcem zrobione z 
czarnej modeliny.Pod siodło dorobiłam także pad z 
czerwonego filcu. 


Ogłowie wykonane jest z czarnego rzemyka 2,5/1mm .
Regulowane za pomocą sprzączki(z lewej strony). Nie
posiada podgardla i nachrapnika.Specjalnie wyłączyłam te
elementy z jego budowy. Możliwość odpięcia wodzy. Przyczepione
jest do pyska za pomocą cieniutkiego drucika.






Co sądzicie o zestawie? Jest to mój pierwszy zestaw West w życiu;)
Pozdrawiam!!!!




13 komentarzy:

  1. Siodło cudowne *o*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne siodło , ogłowie z wędzidłem super :D talent :* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet :) Fajny pomysł z tym drucikiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne siodło, naprawdę bardzo fajny pomysł z tym drucikiem.
    Masz talent, nie to co ja. =)
    Pozdr. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestawik :D bardzo estetyczny i ładnie leży na tej kobyłce. Pomysłowo z tym drucikiem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, dopiero odkryłam tego bloga ale muszę go dodać do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten zestaw! :D Mi siodła west nastręczają wiele trudności, tobie wyszło super ;)

    OdpowiedzUsuń